ارامش ازنوعه بعدازطوفانش


عطیهღامیر

تـقــدیـــــم بــه ســرورم عـطیـــه

سلام دوست جونیام

سلام امیرکوچولو

همگی خوبین خوشین ؟؟؟؟

من که خوبه خوبم بعدازکلی بحث ودعواکه همشم ازطرفه من بودواون امیره بیچاره هیچی نمی گف بالاخره باهم اشتی کردیم این چندروزم رابطمون خیلی بهترشده هرچندتاالانشم انصافاهمه بحثاوغرغرکردناازطرفه من بوده وامیرهمیشه سعی کرده همه چی روختم به خیرکنه اخ که چقدمن این بچه رواذیت می کنم خب اشکالی نداره شمابذارین پای علاقه ای که بش دارمشِــلکَــکایــِهــ مــ ـا دُوتــا البته ناگفته نماندکه امیرخان هم بعضی وقتابابی خیالیاش کفره منودرمیاره وتاسرحده جنون عصبانیم می کنه طوریکه اگه دستم بش برسه تیکه تیکش می کنم ولی خب امیره دیگه یه پسرکوچولویه خیلی مهربون وبی خیال که دعواکردن وبداخلاقی بلدنیس من خودم عاشق دعوام این بچه برعکسه منه بعضی وقتاکه باهم بحثمون می شه امیربدون اینکه تقصیره اون باشه خیلی زودمعذرت می خوادمنم بیشترجوش میارم وعصبی می شم (دیوونم نه البته بلانصبت دیوونه ها)خب این اقاییه ماخیلی خونسردوارومه دیگه چیکارش می شه کردma2ta-theme.loxblog.comاین برادوستای گلم

ma2ta-theme.loxblog.comاینم براتوامیرم

اقایی ادامش براشماس

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حرفای خانومی به اقاییش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 21 آبان 1391| 1:52| امیرღعطیه|

MiSs-A